Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
burza
PRODUCENT
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 656
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Nottingham
|
Wysłany: Pon 17:00, 23 Lip 2007 Temat postu: NASZA TOP LISTA FILMÓW |
|
|
TOP LISTA CZYTELNIKÓW FORUM
___________________
_______
Witam. W tym temacie chciałbym abyście podawali najlepsze filmy wszech czasów jakie oglądaliście przypisując im odpowiednie punkty.
12 pkt
10pkt
8pkt
7pkt
6pkt
5pkt
4pkt
3pkt
2pkt
1pkt
Dzięki temu stworzymy listę wszech czasów naszych czytelników forum. Pomyślcie dokładnie który film tak naprawdę zasługuję na miano najlepszego.
- W przypadku gdy mamy do czynienia z Trylogią traktujemy ją jako całość. Przykład Władca Pierścieni, Matrix, Star Wars czy Piraci z Karaibów. (Filmy których kolejne części są kontynuacją wcześniejszych).
- Tabela będzie aktualizowana wraz z przybywającymi nowi ocenami.
Zapraszam.
Ostatnio zmieniony przez burza dnia Czw 23:26, 09 Sie 2007, w całości zmieniany 13 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
burza
PRODUCENT
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 656
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Nottingham
|
Wysłany: Pon 17:08, 23 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Moje oceny :
1) The Lord of the Rings - 12 pkt
2) Titanic - 10 pkt
3) Matrix - 8 pkt
4) Pearl Harbor - 7 pkt
5) Star Wars - 6 pkt
6) 300 - 5 pkt
7) Gladiator - 4 pkt
8. Piraci z Karaibów - 3 pkt
9) Jurassic Park - 2 pkt
10) Podziemny krąg - 1 pkt
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bzdursky
VIP
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Gryfice
|
Wysłany: Pon 17:29, 23 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
1. Scarface
2. The Matrix Trilogy
3. Wywiad z Wampirem
4. How High
5. Noc Żywych Trupów
6. Ong Bak
7. Blade Trilogy
8. The Godfather Trilogy / Ojciec Chrzestny
9. Silence of the Lambs / Milczenie Owiec
10. Lord of War / Pan Życia i Śmierci
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzehu92
VISITOR
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 9:18, 24 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
1.Star Wars
2.Zielona Mila
3.Leon Zawodowiec
4.Pianista
5.Matrix
6.Między Słowami
7.Hooligans
8.Poznaj mojego tatę
9.Gladiator
10.Droga po puchar(pierwszy fim o polskim klubie piłkarskim, droga piłkarzy Lecha Poznań po PP, do Warszawy w 2004 roku).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szarlej
Nowy
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Śro 19:11, 25 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
- Szeregowiec Ryan
- Helikopter w ogniu
- Władca pierścieni
- Matrix
- Full metal jacket
- Pulp fiction
- Pluton
- Leon zawodowiec
- Gwiezdne wojny
- Indiana Jones
|
|
Powrót do góry |
|
|
Roy O'Bannon
Bywalec
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Pią 11:00, 27 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
The Lord of The Rings - 12 pkt
Szeregowiec Ryan - 10 pkt
Indiana Jones - 8 pkt
Piraci z Karaibów - 7 pkt
Zielona mila - 6 pkt
Titanic - 5 pkt
Pianista - 4 pkt
Milczenie owiec - 3 pkt
Pearl Harbor - 2 pkt
Wywiad z wampirem - 1 pkt
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba
Nowy
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Pogwizdów
|
Wysłany: Nie 21:28, 29 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
1. Pulp Fiction
2. Zakochany bez pamięci
3. Filadelfia
4. Spirited Away: w krainie Bogów
5. Kill Bill vol.1
6. Zagubiona autostrada
7. Pocahontas
8. Chinatown
9. Znaki
10. Pani Doubtfire
|
|
Powrót do góry |
|
|
KhAn
Bywalec
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: Nie 21:45, 29 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
1. Pulp Fiction - 12pkt
2. Szeregowiec Ryan - 10pkt
3. Władca Pierścieni - 8pkt
4. Gwiezdne wojny - 7pkt
5. Matrix - 6pkt
6. Zielona Mila - 5pkt
7. Gladiator - 4pkt
8. The Godfather Trylogy - 3pkt
9. Piraci z Karaibów - 2pkt
10. 300 - 1pkt
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil
Nowy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 21:33, 30 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Trudny wybor
1. Wiezien nienawisci
2. Łowca Jelenii
3. Scarface
4. Borat
5. Fight Club
6. Pulp Fiction
7. LOTR trylogia
8. Taksowkarz
9. Czas Apokalipsy
10. Siedem
Moglem pominac kilka swietnych filmow
top 10 to naprawde za malo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bzdursky
VIP
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Gryfice
|
Wysłany: Pon 21:39, 30 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Kamil napisał: | top 10 to naprawde za malo |
Mało, mało, ale jakoś nie widzę przyszłości tematu "Top 50 Waszych ulubionych filmów"
|
|
Powrót do góry |
|
|
shwungistka
VIP
Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: mam to wiedziec
|
Wysłany: Śro 22:42, 08 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
12 pkt - Pulp Ficion
10pkt - Equilibrium
8pkt - ocean's eleven
7pkt - miasto gniewu
6pkt - transporter
5pkt - Sahra
4pkt - Czeski sen
3pkt - Titanic
2pkt - Borat
1pkt - italian job
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adam
Nowy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Czw 22:30, 23 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
1. Scarface
2. Pulp Fiction
3. Ojciec Chrzestny
4. Szeregowiec Ryan
5. Zielona Mila
6. Milczenie Owiec
7. Skazani na Shawshank
8. 300
9. American Beauty
10. Podziemny krąg
|
|
Powrót do góry |
|
|
ten_wiedzacy
Bywalec
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Nie 19:22, 16 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
"Milczenie Owiec"
"Pachnidło"
"American Beauty"
"Szeregowiec Ryan"
"The Fountain"
Więcej nie pamiętam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chelsea
Nowy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Elizabethtown xDD
|
Wysłany: Pią 19:06, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
1. Władca Pierscieni
2. Ellizabethtowm
3. Duma i Uprzedzenie
4. Piraci z Karaibów
5. Tańczący z wilkami
6. Zmierzch
7. Powrót do Przyszłosci
8. Ojciec chrzesny
9. Pamiętanik
10. Jestem Legendą
|
|
Powrót do góry |
|
|
sentinel
Nowy
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Pią 15:21, 24 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
1.władca pierścieni
2.skazani na shawshank
3.Cross over
4.Droga do zatracenia
5.There will be blood
6.Pulp fiction
7.Mroczny rycerz
8.Podziemny krąg
9.Taken
10.Królestwo
|
|
Powrót do góry |
|
|
ancek
Nowy
Dołączył: 26 Lis 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Pon 16:02, 04 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
grand budapest hiotel
|
|
Powrót do góry |
|
|
|